1 Multimodální rozhraní MMI (MultiModal Interfaces) pro interaktivní komunikaci a navigaci
1.1 Multimodální rozhraní MMI (MultiModal Interfaces) pro interaktivní komunikaci a navigaci
1. Většina aplikací pro rozeznávání obličejů vyžadují:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
2. V případě, kdy jsou ze snímku detekovány všechny obličeje, mluvíme o:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
3. Víceúrovňová identifikace využívá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
4. Které procesy významně ovlivňují identifikaci mluvčího?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
5. Jaké jsou výhody hovorové identifikace uživatele?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
6. Který systém dosahuje nejvyšší přesnosti rozeznání mluvčího:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
7. Co je nejtěžším úkolem u rozeznávání řeči?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
8. Kde se především využívá metoda dynamického ohýbání času (DTW)?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
9. Co je výhodou skrytých Markovovských modelů (HMM)?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
10. Dynamické ohýbání času (DTW) počítá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
11. Skryté Markovovské modely (HMM) počítají:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
12. Dynamické ohýbání času (DTW) využívá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
13. Skryté Markovovské modely (HMM) využívají:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
14. Statické gesto je určeno:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
15. Gesto, kdy je dlouhodobě sledován pohyb končetiny a není zde rozeznávána její pozice, se nazývá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
16. Pohyb, který umožňuje uživateli přímou manipulaci s objektem nebo řízení aplikace se nazývá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
17. Hloubková kamera využívá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
18. Koncept, kdy je použita kamera namísto lidského oka pro snímání polohy těla, se nazývá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
19. Algoritmus konvexních nedostatků se používá převážně pro rozeznání:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
20. Která z následujících metod/algoritmů se nevyužívá pro dynamické rozeznávání gest?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
21. Rozhraní využívající různá schémata a moduly pro přirozenou a uživatelsky komfortní komunikaci se systémem se nazývá:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
22. Co je grafické uživatelské rozhraní (GUI)?
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď
23. Jednotlivé části rozhraní typu MMI se nazývají:
prázdný obrázeka)
prázdný obrázekb)
prázdný obrázekc)
prázdný obrázekd)
Vyhodnotit vaši odpověď